Saturday 4 October 2014

Hey,

Heyy allemaal,
Dus ja ik ga vanaf vandaag een blog starten. Ik ben heel benieuwd of het wat gaat worden maar alles is te proberen.
Als eerste wil ik graag even vertellen waar ik heen wil met mijn blog. Ik ben zelf heel geïnteresseerd in de celeb wereld, en muziek en alles wat daar omheen hangt. Ik ben dus van plan om hier mijn meningen over artiesten en hun nieuwe liedjes neer te zetten, of de nieuwtjes in de grote wereld van de beroemdheden.

Ik ben niet een professionele schrijfster, dus je kan fouten verwachten en of het niet eens zijn met de dingen die ik schrijf. Maar ik probeer het zo goed mogelijk te doen. Ik wil hier vooral van leren en mijn best erop doen.

Ik ben benieuwd wat jullie er gaan vinden, en ik zie jullie bij mijn eerste echte post.
Lots of Love,
Marije.

No comments:

Post a Comment